Politichie, frate, nu glumă!

Așadar, chiar aseară la unul din posturile TV, stimabilii domni Victor Ponta – premier, Liviu Dragnea și Daniel Chițoiu – vicepremieri, Daniel Constantin – ministru al Agriculturii și Eugen Nicolăescu – ministru al Sănătății, au discutat (și s-au contrat) printre altele pe tema regionalizării țării.

„De dragul Danei Grecu, votez și eu tot cu Pitești”, a declarat premierul Ponta.
„Nu vreau să îl supăr pe domnul prim-ministru, dar între Pitești și Ploiești, s-ar putea să alegem București”, i-a raspuns vicepremierul Dragnea.

Ei da, așa mai zic și eu dialog la nivel înalt! Politichie, ce naiba…

Și noi ne-am pus speranța anul trecut în acești oameni! Chiar am crezut că ne vor scăpa de Băsescu! Care iată, nu doar că e bine mersi la locul lui (mai șifonat un pic, dar încă-i acolo, în ciuda celor 7,2 milioane de români care l-au demis la referendum!)…

Păi ce speranțe să ne ofere astfel de politicieni? L-am auzit acum ceva timp pe domnul Ponta punându-și cenușă în cap în fața liderilor europeni! Și noi care chiar credeam că ăștia-s oamenii care vor face și vor drege…

Ne-am înșelat!

Comentează

