Dezinteres? Nu, reavoință…

Ce mai aflăm? „După ce i-a vândut brandul, Guvernul va scoate Plafar din categoria companiilor de interes naţional”.

Doar din brandul „Plafar” guvernul a scos în 2007 suma de 1 milion de euro! Doar brandul făcea atât. Cât ar fi făcut prin menținerea Plafar ca și companie de interes național și organizarea ei pe criterii de profitabilitate. Oricum, compania a ieșit anul trecut din insolvență. Să exploatezi flora naturală a României, fără să fii nevoit să investești, să oferi sănătate românilor în primul rând, dar și să ieși la export în societățile occidentale îndopate cu chimicale, ce putea fi mai bun de-atât?

Plafar însemna pe vremuri ceaiuri și nu numai! Însemna sănătate naturală! Acum, dacă dai o căutare după termenul „plafar”, obții o listă de site-uri care folosesc acest termen, dar nu știi dacă să mai ai încredere în produsele vândute sub această siglă. Și din moment ce nu mai e companie de interes național, chia și articolul de pe Wikipedia ar trebui actualizat.

Ăștia-s guvernanții români care jură strâmb pe Constituție! Pe fundamentul dezinteresului unora, își fac mendrele alții!

Anunțuri

Comentează

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: