Din păcate…

Am încercat găzduirea acestui blog vreme de câteva luni, pe baza unei oferte gratuite, la adresa http://arsenic.p.ht, și lucrurile chiar păreau să meargă. Avantajul instalării WordPress pe un server este cel al libertății în alegerea temei dorite și în posibilitatea instalării plugins-urilor care să-ți ofere funcționalitatea și aspectul dorit.

Din păcate, de o vreme, site-ul este indisponibil. De, ce să-i faci, e vorba despre găzuire gratuită, nu? Desigur că e vorba despre seriozitate. Dacă tot oferi ceva, chiar dacă-i gratuit, asta nu înseamnă că trebuie să-ți bați joc de cei care te-au crezut pe cuvânt când ai făcut oferta. Dar asta-i treaba…

A trebuit să-mi reconsider cerințele și să-mi încredințez conținutul lui wordpress.com! Deși mai limita în posibilități de personalizare, sper doar ca măcar conținutul să fie în siguranță!

S-auzim de bine! 🙂

17.09.2013

Azi aflu că, de fapt:

Bună ziua,

Îmi cer scuze pentru întârzierea răspunsului.

Domeniul .ht este suspendat până în acest moment din motive necunoscute.

Registrul de domenii .ht (http://nic.ht/) este în mentenanţă iar aceştia nu răspund la cererile de reactivare a domeniului sau la orice alte cereri.

Datorită numărului foarte mare de subdomenii afectate, soluţia de portare a site-urilor pe alt subdomeniu propusă de unii utilizatori nu este posibilă din punct de vedere tehnic. O puteţi face dvs, dar nu pot face eu pentru toată lumea. Îmi pare rău pentru asta.

Ne pare rău pentru neplăcerile cauzate şi sperăm rezolvarea problemei cât se poate de repede.

Desigur că asta nu mă încălzește prea mult! Site-ul este în continuare inaccesibil. Remarc totuși că spre deosebire de alții, admin-ul de pe Hostinger.ro mi-a răspuns totuși!

Comentează

